آخرین تحولات لبنان

گوش سپرده بود به سکوت سُکرآور ورزشگاه و غصه خورده بود. برای کاپیتان پاییز رم کرده در مسلخ تلخ بود و به همین دلیل 90 دقیقه به سکوها، ابروهای درهم کشیده و ابرها خیره نشد و تنهایی‌اش را در قلعه آبی با تنهایی ابرها تاخت نزد.

هزارتوی اتفاقات از زبان سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با قدس؛ دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نکردند

به گزارش قدس آنلاین، تاس سید حسین حسینی پس از یک شب خاص و حساس بالاخره خوب نشست تا در انتهای میکسدزون پاسخ پرسش‎های قدس را شمرده شمرده بدهد. وقتی رؤیاها کامبک می‌زنند مرد شماره یک بعد از هفته‌ها لبخند می‌زند.

*رکورددار کلین شیت در لیگ برتر مدتی است با کلین‌شیت قهر کرده. دلیل خاصی دارد؟

-همین ابتدای مصاحبه بگویم وقتی یک مجموعه نتیجه نمی‌گیرد باید در خصوص آن مجموعه اعلام نظر کرد، نه در خصوص یک نفر. استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ نتایج خوبی نگرفت و جوی در تیم حاکم شده بود که بچه‌ها از دادن یک پاس سالم به یکدیگر باز مانده بودند. من هم جزئی از این کل هستم و وقتی اتفاق دلچسبی نمی‌افتد باید در خصوص سهم من در نتیجه‌گیری حرف بزنند. متأسفانه پس از دربی، برخی کانال‌های تلگرامی چیزهایی نوشتند که از سر آدم دود بلند می‌کرد. اینکه من سال هاست با کمترین توقع برای تیمم می‌جنگم، دست‌کم برای هواداران ثابت شده است.من متهم ردیف اول چند شکست نیستم و وجدان حکم می‌کند عادلانه با ماجرا برخورد شود.

*پس اینکه نوشته بودند حسین حسینی مطالبات محیرالعقولی از باشگاه داشته، درست نیست؟

-پس از گذشت این همه مدت باشگاه هنوز قرارداد این فصل مرا درست نکرده. همین مسائل برای بازیکن دغدغه ذهنی درست می‌کند. هر کس اگر جای من بود رها می‌کرد و به پیشنهادهای تیم‌های دیگر پاسخ مثبت می‌داد. قسم می‌‎‎خورم به‌عنوان کاپیتان استقلال در همه این سال‌ها پول اولویت اولم نبوده است. من اهل بازارگرمی نبوده و نیستم.

*از دفع ناقصت در دربی که منتج به پنالتی شد در روزهای اخیر به‌شدت انتقاد شد!

-انتقاد غرض‌ورزانه پشیزی ارزش ندارد. من در آن صحنه جلو آمدم و منطقی‌ترین واکنش را نشان دادم و توپ را رد کردم. متأسفانه دیواری کوتاه‌تر از من پیدا نمی‌کنند و اگر زمین خراب باشد یا هوا بارانی حتماً تقصیر من است!

*دل پری داری کاپیتان!

-من فرزند استقلالم و اگر به جایی رسیدم از  لطف میلیون‌ها هودار خونگرم است. این اصلاً اخلاقی نیست که برخی در قامت رسانه اطلاعات غلط به هوادار بدهند تا سکوها را برابر یک بازیکن بگذارند. شکر خدا هوادار استقلال بصیرت لازم را دارد و حواسش هست.

*فکر می‌کنی با آمدن سهراب بختیاری‌زاده و این برد نوبرانه مصایب استقلال پایان یابد؟

-مشکلات تیم ما بیشتر از اینکه فنی باشد روانی است. خب بچه‌ها زیر فشار انتقادات قادر نبودند بازی خود را ارائه دهند. حالا آقا سهراب آمده و با حرف‌های امیدبخش تیم را بیدار کرده. فکر می‌کنم سه امتیاز بازی با هوادار شوک لازم را وارد کرده و استقلال برخواهد گشت.

*در بازی با هودار هم پنالتی دادی!

-من پنالتی ندادم. داوران یک پنالتی باد آورده تقدیم حریف کردند. وقتی بیرون آمدم فوروارد هوادار زیرم را خالی کرد و به شدت سقوط کردم. درست این بود که خطا به سود ما اعلام شود، نه به سود آن‌ها. من از داوران محترم استدعا می کنم جوری قضاوت کنند که با وجدان راحت به خانه‌هایشان برگردند.

*دو جبهه حساس پیش روی استقلال است. فکر می‌کنی عاقبت تیم در لیگ برتر و لیگ نخبگان چه شود؟

-ببینید هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده و با ادامه روند رو به رشد قطعاً هم در لیگ به صف اول مدعیان برمی‌گردیم و هم در آسیا از حیثیت تیمی که دو بار جام قهرمانی را برده، دفاع خواهیم کرد. تأکید می‌کنم تیم چند هفته‌ای از جهات روحی بالانس خود را از دست داده بود که با همقسم شدن بچه‌ها و حرف‌های انگیزشی کادر فنی شرایط عوض شده است.

*از جذب دروازه‌بان خارجی توسط باشگاه دلخور بودی!

- انتظارم این است باشگاه به گونه‌ای حرکت کند که سرمایه‌های استقلال دلسرد نشوند. از بوسنی گلر آوردند و بدون اینکه یک دقیقه بازی کند 10 میلیارد به او دادند و راهی‌اش کردند، آن وقت در برابر مطالبات بحق کاپیتان تیم انفعال پیشه می‌کنند.

*سیگنال سکوهای ورزشگاه شهر قدس در بازی با هوادار برای استقلال چه بود؟

-سیگنال واضحی بود. هواداران از نتایج اخیر تیم ناراحتند و ترجیح دادند به ورزشگاه نیایند. قول می‌دهم اگر چند هفته ببریم و جبران مافات کنیم دوباره ورزشگاه پر شود و طرفدار با استقلال آشتی می‌کند. من امیدوارم.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.